Arts & Playgrounds How do we engage your customers and employees?

“In order to win in the marketplace, you must also win in the workplace.”

— Doug Conant, former Campbell’s Soup CEO

Customer experience

Klanten waren nooit veeleisender in hun keuze voor producten en diensten. Zonder echte meerwaarde botst u al snel op een nee. Kwaliteit moet top zijn. Ook een uitgebreide klantbeleving is niet meer weg te denken.

U zoekt een partner om dat hoge niveau te bereiken? Clockwork creëert voor u een breed spectrum aan sterke, positieve ervaringen. Belevenissen die uw klanten gelukkig maken. En die zo loyaliteit, tevredenheid en betrokkenheid boosten.

Die positieve beleving creëren we door uw klanten doorheen een betekenisvol traject te loodsen. Een aanpak die geschikt is voor uiteenlopende bedrijven, elk met specifieke noden en verwachtingen.

werk contact

Employee experience

Medewerkersbetrokkenheid is in geen tijd uitgegroeid tot een belangrijke economische maatstaf. Tevreden medewerkers zijn immers productiever, versterken de verkoop en dragen zo bij tot meer winst. Bovendien blijven betrokken medewerkers langer op dezelfde plaats werken.

Die evolutie dwingt organisaties na te denken over grote uitdagingen:

  • Hoe kunnen we de beste talenten aantrekken en behouden?
  • Hoe optimaliseren we onze werkomgeving?
  • Hoe begrijpen we de echte noden van onze medewerkers?
  • Hoe lanceren we Het Nieuwe Werken succesvol?
  • Hoe inspireren, motiveren en stimuleren we onze medewerkers?

Clockwork bedenkt, ontwerpt, ontwikkelt en implementeert eersteklas digitale oplossingen die een antwoord bieden op elk van die uitdagingen. Hoe? Via sociale bedrijfsnetwerken, leer- & persoonlijke ontwikkelingstrajecten, innovatiecommunities, samenwerken & delen, slimme tools voor onderweg …

werk contact

Arts

Strategie en innovatie

We gaan de dialoog aan. We verkennen uw bedrijfscontext, verzamelen alle relevante feiten & cijfers, en houden de nieuwste trends en innovaties in de gaten.

UX Design

We betrekken voortdurend de eindgebruikers én het management in de drie ontwerpfases van een perfecte gebruikerservaring: conceptual design, interaction design en visual design.

Analyse en evaluatie

Na de implementatie blijven we de impact van onze oplossing nauwlettend monitoren. Onze conclusies vormen het startpunt voor een adviestraject: waar en hoe kunt u uw processen verder verbeteren?

Gebruikersonderzoek

Via uiteenlopende technieken, zoals interviews, observatie, co-creatie, en gebruiksvriendelijkheids- en UX-evaluatie, houden we een scherpe focus op de eindgebruikers tijdens elke stap van het proces.

Ontwikkeling & implementatie

Op vlak van bits & bytes benutten we volop de skills en technische expertise van Ordina. Zo kunt u rekenen op de laatste trends en technologieën om uw oplossing te bouwen en te integreren.